کشورهای منطقه باید از وجود منحوس تروریست های آمریکایی پاک شود

آیت الله عابدینی گفت: آمریکایی ها باید بدانند بعد از عراق، نوبت ترک کشور عربستان بوده و کشورهای منطقه باید از وجود منحوس تروریست های آمریکایی و صهیونیستی پاک شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی -امام جمعه قزوین- در خطبه هاز نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۶ اسفند) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از مناسبت های این ایام، سالگر حمله آمریکای جنایتکار به عراق است که این اقدامی غیرانسانی را مسلمانان و مردم کشورهای مختلف دنیا فراموش نمی کنند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: آمریکای جنایتکار با حمله به عراق، مردم مظلوم را قتل عام کردند و به بهانه های واهی و با صرف چندین تریلیارد دلار این کشور را به ویرانی کشاندند.

 

وی عنوان کرد: آمریکایی ها بدون هیچ دستاورد و نتیجه ای مجبور شدند این کشور را ترک کنند البته هنوز عده ای از آنها در خاک عراق باقی مانده اند و ملت عراق و کشورهای مقاومت اسلامی تحمل این جرثومه های تروریست را ندارند و ان شاالله به زودی این کشور از نیروهای ناپاک آمریکایی پاک خواهد شد.

 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: البته آمریکایی ها باید بدانند بعد از عراق، نوبت ترک کشور عربستان بوده و کشورهای منطقه باید از وجود منحوس تروریست های آمریکایی و صهیونیستی پاک شوند.

 

وی در ادامه توضیح داد: مناسبت دیگر در این هفته سالروز مبارزه با تبعیض نژادی است که استکبار جهانی مرکز تمامی تبعیض ها است به طوری که آنها زنان و سیاه پوستان را تحقیر کرده و بسیاری از حقوق آنها را تضییع می کنند.

 

امام جمعه قزوین افزود: مبارزه با تبعیض نژادی در واقع مبارزه با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است و ان شاالله این مبارزه زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت شود.

 

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فرا رسیدن بهار طبیعت امسال با ماه رمضان ماه بهار قرآن همزمان شده است و ما در بهار طبیعت با خواندن دعای تحویل سال از خداوند متعال می خواهیم حال ما خوب شده و در ما تحول ایجاد شود.

 

آیت الله عابدینی گفت: نوروز و ماه رمضان موجب بهاری شدن عالم و دل ها می شود و امسال پیوند این سنت دینی و ملی را داریم و یکی از سنت ها در نوروز، صله رحم است و در ماه رمضان هم برپایی سفره های افطاری سنت صله رحم را تقویت می کند و این سنت در واقع یکی از اشتراکات ماه رمضان و عید نوروز است.

 

وی خاطر نشان کرد: در فرمایشی از امیرالمومنین (ع) آمده است قرآن بیاموزید و در فهم و انس آن تلاش کنید و با آن همراه شوید زیرا چیزی به زیبایی و خلاقیت قرآن نیست، ان شاالله ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است بیش از پیش از قرآن بهره گرفته و سعی کنیم با این کتاب آسمانی انس بگیریم.

 

کد خبر 1258075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha