رعایت حجاب و عفاف حکم و قانون الهی است/ استکبار نمی تواند ائتلافی علیه ایران به راه اندازد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت پیاده سازی قوانین مرتبط با پیاده سازی حجاب و عفاف گفت: رعایت حجاب و عفاف حکم و قانون الهی خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۶ اسفند با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: شیوه های تبلیغی برای پیاده سازی قانون حجاب و عفاف باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: عفاف و حجاب قانون و دستور الهی است و برای اجرای این حکم الهی نباید از کسی به جز خداوند ترسید، بنابر قانون مسئولان اصناف ، نیروی انتظامی، بانک ها، مراکز دولتی و ... رفتار کنند و با افراد بی حجاب به صورت جدی برخورد کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت ورود دستگاه قضا به مسئله بی حجابی اظهار کرد: دستگاه قضایی نباید نسبت به مسئله بی حجابی بی تفاوت باشد بلکه باید با اقتدار و قدرت عمل نسبت به این مهم ورود کند.

 

به گفته امام جمعه کرج، رهبرمعظم انقلاب بارها از دستگاه قضا خواسته اند که به صورت محمک و دقیق نسبت به این مسئله ورود کنند. 

 

وی ادامه داد: ماه بهار همزمان با ماه رمضان نزدیک است، ایامی که با ذکر و دعا و صله رحم همچنین کمک به مستضعفان پیوند خورده است.

 

استکبار نمی تواند ائتلافی علیه ایران به راه اندازد

 

خطیب نمازجمعه کرج تصریح کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تمام سعی خود را در نظر دارند که نسبت به ایران اسلامی دشمنی های خود را ادامه دهند آنان باید بدانند که نمی توانند ائتلافی علیه نظام جمهوری اسلامی راه اندازند.

 

وی اظهار کرد: ایران از حیث زمانی و مسائل پیرامونی خویش در بهترین وضعیت قرار دارد و هرگز دست از مواضع اصولی خود برنمی دارد.

 

وی ادامه داد: جنگ یمن برای عربستان هیچ منفعتی نداشته است و در موضوع مناسبت های منطقه ای ایران باید راستی آزمایی کند و مرحله به مرحله در این دیپلماسی با عربستان پیش برود.

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: اروپا به این نتیجه رسیده است که ملت ایران برای سیاست های غربی ارزش و بهاءی قائل نیست؛ امروز استقرار بیش از یکصد پایگاه نظامی آمریکا در منطقه برای دخالت در کشورهای خاورمیانه است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن بر قدرت موشکی ایران برای حذف جمهوری اسلامی تمرکز دارد ولی در این مسیر سند نابودی خودش را امضاء می کند.

 

 

 

کد خبر 1258094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha