آمادگی هلال احمر گیلان در ایام نوروز برای ارایه خدمات مطلوبتر به هموطنان

غلامی از آغاز فعالیت بیش از ۳۴ پست ثابت و سیار هلال احمر گیلان در ایام نوروز خبر داد و گفت: داروخانه هلال احمر گیلان نیز باز است.

سیاوش غلامی_ مدیرعامل هلال‌احمر گیلان_ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آغاز فعالیت بیش از ۳۴ پست ثابت و سیار هلال احمر گیلان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱، بیش از ۳۴ پست ثابت و سیار هلال احمر استان در مبادی ورودی و خروجی جاده های شهرستان‌ها مشغول به فعالیت شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت ۲۰ روز یعنی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت گفت: طرح ملی خدمات نوروزی با مشارکت ۱۲۰ امدادگر جوان در گیلان اجرا می‌شود.

 

غلامی، اهداف ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر را مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی دانست و ادامه داد: همچنین تاکید بر ارتقا ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط اجتماعی،  افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و ترویج سفری سالم و ایمن، بهره مندی حداکثری خلاقیت، نوآوری و مشارکت داوطلبانه، افزایش تاب آوری و بهبود سبک زندگی و فرهنگ تعامل اجتماعی از جمله رویکردهای این طرح است.

 

وی در ادامه همچنین به ساعات فعالیت داروخانه هلال احمر گیلان در ایام نوروز اشاره و اذعان کرد: داروخانه هلال احمر گیلان از تاریخ اول لغایت سوم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۰۰ دایر و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۱:۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد.

 

کد خبر 1258097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha