نقش موثر نیروی انتظامی در خنثی کردن فتنه‌ها

آیت الله عبادی با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در خنثی کردن فتنه‌ها، گفت: نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت شریک مردم است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- شامگاه جمعه (۲۶ اسفند) در دیدار با جانشین فرماندهی انتظامی کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک جایگاه ویژه دارد و حافظ جان و ناموس مردم و نظم در جامعه است و شریک مردم در انواع و اقسام مسائلی است که به صورت روزمره برای مردم به وجود می آید.

 

وی به مجاهدت نیروی انتظامی در راه خدا اشاره کرد و افزود: اکثر اموری که نیروی انتظامی به عهده دارد از مصادیق بارز  دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که حفظ هویت جامعه با تلاش نیروی انتظامی محقق می‌شود.

 

آیت الله عبادی افزود: شرایط کشور ما و جهان در یک مسئله سرنوشت‌ساز به دانش، بصیرت لازم، تحمل سختی‌ها و خنثی کردن انواع و اقسام فتنه‌هایی که بدخواهان ایجاد می‌کنند نیاز دارد و نیروی انتظامی در راه ایجاد و حفظ امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

 

امام جمعه بیرجند به نقش موثر نیروی انتظامی در خنثی کردن فتنه‌ها اشاره و تأکید کرد: نیروی انتظامی در انواع مسائل حافظ جان مردم است.

 

سردار قاسم رضایی، جانشین فرماندهی انتظامی کشور هم در این دیدار با اشاره مأموریت‌های مختلف ناجا در سال جاری، اظهار کرد: پلیس مطابق قانون وظایف خود را انجام می‌دهد و با هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و امسال فتنه بزرگی خنثی شد.

 

وی به جنگ ترکیبی و برنامه‌ریزی شده دشمن اشاره کرد و گفت: خدماتی که در سال ۱۴۰۱ به ملت ایران و نظام اسلامی ارائه شد برای مجموعه نیروی انتظامی برگ زرینی بود و امیدواریم از تجارب امسال استفاده شود و مدیریت کاربردی‌تر از سال‌های قبل در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.

 

سردار رضایی بیان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم با پشتیبانی قوه مقننه و همراهی قضایی به سمت آرامش اقتصادی پیش می‌رود. امیدواریم سال آینده نیز با روحیه انقلابی و با شادابی و آرامش طی شود.

 

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اینکه خراسان جنوبی جزو استان‌های کم مشکل است بخاطر مردم ولایی و شهیدپرور و با محوریت روحانیت و نماینده ولی فقیه استان است، تصریح کرد: مردم این استان همکاری و همراهی خوبی با پلیس به جهت رعایت قوانین و مقررات دارند و جرائم در این استان کمتر است.

 

وی به ویژگی مرزی بودن استان خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مشکلاتی با حوزه کشور همسایه داشتیم که با تعامل مرزبانی استان، ناهنجاری که از آن سمت پیش‌بینی می‌شد خنثی شد و اکنون هم تعاملات مرزی با حفظ منافع و محوریت مرزبانی با حاکمان طالبان در افغانستان دنبال می‌شود.

 

سردار رضایی عنوان کرد: مجموعه نیروی انتظامی خود را تکیه‌گاه مرزنشینان می‌داند و این راهبرد تعریف شده برای این مجموعه است.

 

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مردم این استان بسیار ولایی، انقلابی و همراه نظام هستند که در مناسبت‌ها و انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

 

 

کد خبر 1258112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha