توجه به شئونات اخلاقی و ارزش های اسلامی در بناهای تاریخی ضروری است

خزائلی گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۲ لازم است راهنمایان با هوشیاری کامل در مواجهه با رفتاهای مغایر با شئونات اخلاقی و ارزش ‌های اسلامی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان قزوین، علیرضا خزائلی- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین- در نشست با راهنمایان گردشگری مستقر در بناهای تاریخی بیان کرد: راهنمایان به‌عنوان نخستین افرادی که در تعامل مستقیم با گردشگران هستند نقش مهمی در میزبانی و معرفی درست و دقیق جاذبه‌های گردشگری استان ایفا می‌کنند و امیدواریم در نوروز آینده هم همچون سال‌های گذشته با انرژی مضاعف حق میزبانی را به‌جا آورند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی‌،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین همچنین  بر هوشیاری راهنمایان مستقردر بناها در مواجهه با رفتارهای مغایر با شئونات اخلاقی تاکید کرد و افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۲ لازم است راهنمایان با هوشیاری کامل در مواجهه با رفتاهای مغایر با شئونات اخلاقی و ارزش ‌های اسلامی عمل کنند و موضوع را در اسرع وقت به مبادی ذیربط در دبیرخانه ستاد گزارش دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در ایام نوروز با عملکرد مناسب همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطره‌های خوش و لحظات به یادماندنی برای میهمانان ورودی به استان رقم بزنیم.

کد خبر 1258130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha