فعالیت ۲۲ گروه جهادی طی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در زیرکوه

سرهنگ کاری گفت: طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۲ گروه جهادی بومی در زیرکوه جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و نیازمندان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ محسن کاری امروز شنبه (۲۷ اسفند) در شورای اداری شهرستان زیرکوه اظهار داشت: در بحث خودحفاظتی ادارات در دو نوبت از اکثر ادارات شهرستان زیرکوه بازدید شده است.

 

فرمانده سپاه زیرکوه در ادامه از ادارات شهرستان زیرکوه درخواست کرد تا بر مسئولیت خود حافطتی تمرکز ویژه ای داشته و نقاط ضعف احتمالی را بررسی نمایند.

 

وی ادامه داد: اقداماتی که در حوزه مقاومت بسیج با همکاری ادارات انجام شده شامل برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی، گرامیداشت و یادواره ها، پویش ها و مسابقات بزرگ شهرستان است.

 

سرهنگ کاری در ادامه گفت: در حوزه طلاق و اعتیاد و آسیب های اجتماعی، فرزندآوری و ازدواج آسان هم اقدامات خوبی انجام شده است و تشکیل گردان‌های سایبری در حوزه مجازی با هدف رصد فصای مجازی، تولید محتوا و آموزش نیز از جمله برنامه های مهمی است که اجرا شده و در این زمینه در خراسان جنوبی رتبه نخست را داریم.

 

سرهنگ کاری بیان کرد: در حوزه علمی و پژوهشی بحث حمایت از مبتکران و مخترعین را داشتیم که خروجی آن در جشنواره ایده شو استان مشخص شد و از دل آن ۲ نفر حائز رتبه برتر در استان شدند و تقویت و حفظ انسجام گردان‌های بسیج در طول سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار داشت.

 

وی با بیان اینکه طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۲ گروه جهادی بومی در زیرکوه فعالیت خواهند داشت، گفت: قریب به ۳۰۰ حلقه صالحین در مساجد و مدارس طی سال جاری در این شهرستان تشکیل شده است که در سنوات آتی با قوت بیشتر کار خواهند کرد.

 

 

کد خبر 1258215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha