جوانان هلال احمر به بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی پیوستند

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: جوانان هلال احمر به بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی پیوستند.

محسن نوروزی- مدیر جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با شعار جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی و شهرستان شیروان اغاز به فعالیت کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ارائه خدمات سلامت و پیوستن به میثاق نامه و راهنمایی توسط جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیروان  طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی ۱۴۰۲ در پست امدادگر جانفدا حسین خدمتگزار انجام گرفت.

 

نوروزی عنوان کرد: در این طرح  پست ثابت و سیار برپا شده و اعضای جوانان پذیرای حضور گرم مسافرین نوروزی و آماده ارائه خدمات هستند.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: یکی از دستگاه‌های خدمت رسان و امدادگر در کشور که در همه حال آماده خدمت رسانی به آحاد مردم است جمعیت هلال احمر می‌باشد، طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر هر ساله در ایام نوروز اجرایی می‌شود و هلال احمر با سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادگر تعامل و همکاری خوبی دارد.

 

نوروزی اضافه کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ با شعار جوانان؛ سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: پست‌های نوروزی جوانان در کنار پست امدادی معاونت امداد در ایام نوروز وظیفه خدمت رسانی را عهده دار خواهند بود.

 

چهار هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر شیروان هستند.

 

 

کد خبر 1258383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha