۹۰ درصد از نمازخانه های بین راهی در سطح استان مجهز به امکانات لازم هستند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه نمازخانه های بین راهی محل استراحت و خوابیدن نیستند و ضروری است از این محیط برای اقامه فریضه الهی استفاده شود گفت :۹۰ درصد از نمازخانه های بین راهی در سطح استان مجهز به امکانات لازم هستند.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی در جریان اعلام خبر آماده سازی مساجد بین راهی استان البرز ویژه ایام نوروزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اقامه نماز مسافران نوروزی به نحو مطلوب از جمله برنامه های ستاد اقامه نماز استان البرز است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی، 90 درصد از نمازخانه های بین راهی در سطح استان مجهز به امکانات لازم هستند.

 

به گفته وی، تمامی نمازخانه های بین راهی استان البرز در اوقات نماز باز هستند و نماز جماعت در آن اقامه می شود به ویژه آنکه گروه های ارزیابی به صورت مستمر نسبت به شرایط پذیرش نمازگزاران در این ایام فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت سرویس دهی مطلوب و ارزنده برای مسافران نوروزی اظهار کرد: تدابیر اتخاذ شده است که چنانچه مسافران پس از وقت نماز برای اقامه نماز و بهره مندی از مسجد مراجعه کردند این امکان فراهم شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: نماز از مهمترین فرائض دینی و واجبات الهی است به همین منظور ضروری است این فریضه الهی مهمترین دلیل حضور مسافران میان راهی باشد و از محیط نمازخانه ها برای استراحت و خوابیدن استفاده نکنند.

کد خبر 1258433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha