۹۲۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نورزی مهیا شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای ایام نوروز امسال، ۹۲۰ کلاس درس خراسان شمالی برای اسکان مسافران نورزی مهیا شده است.

ابوالقاسم اکبری- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا، جهت خدمات دهی بهتر به مسافران و رضایت مندی آنان، 144 باب آموزشگاه مجهز به وسایل مورد نیاز یخچال، تلویزیون، فرش، وسایل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سیستم گرمایشی سرمایشی شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: مدارس در نظرگرفته شده استان از 29 اسفندماه پذیرای مسافران و زائران بوده که حق پرداختی فرهنگیان جهت هر روز اسکان از 600 تا یک میلیون و 500 هزار ریال متفاوت است.

 

اکبری عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی از قبل پیش بینی شده توسط اداره کل هواشناسی، این اداره کل آمادگی این را دارد که در شرایط بحران مسافران را در مدارس دیگر اسکان دهد و اسکان این مجموعه تنها مختص فرهنگیان نیست و سایرین هم می‌توانند مراجعه داشته باشند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: میزبانی مطلوب از مهمانان نوروزی نتیجه تلاش و زحمات همکارانی است که از زمان استراحت خود می‌گذرند و برای خدمت‌رسانی به همنوعان خود، شبانه‌روزی آماده انجام وظایف خود هستند.

 

 

کد خبر 1258456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha