خوزستان اولویت نخست محرومیت زدایی

بختیاری، با تاکید بر رفع چهره محرومیت از خوزستان، گفت: ما هر چه در توان داریم باید برای محرومیت زدایی با اولویت خوزستان به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید مرتضی بختیاری، امروز سه‌شنبه (۱ فروردین) با حضور در محفل صمیمی ایتام تحت حمایت استان خوزستان در شهرستان‌ دزفول، ضمن تبریک سال نو آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد و سپس با حضور در شهرستان اندیکا از مناطق زلزله زده این شهرستان بازدید کرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) كشور، با بیان اینکه ۲۳ هزار واحد مسکونی در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، اظهار کرد: از این تعداد سهم خوزستان امسال بيش از یک هزار واحد مسکونی بوده و قریب به ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز انجام شده است.

 

وی هدف از سفرش به اندیکا را بازدید از منازل مسکونی ساخته شده زلزله زدگان اندیکایی و بررسی و ارزیابی کیفیت ساخت آنها امروز به اندیکا دانست و اضافه کرد: کارهای ارزشمندی با کمک خیران، دولت، بسيج و سپاه ، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان انجام شده است.

 

بختیاری، با اشاره به اينكه ۲۲۰ واحد متعلق به مددجویان اندیکا بود که منازل مسکونی آنها در زلزله مهرماه ۱۴۰۰ تخریب شد، افزود: کار ساخت این واحد‌های مسکونی زلزله زدگان به خوبی انجام و برای تجهیزات آنها نیز تصمیماتی گرفته شد و کار بزرگی بود.

 

وی با تاکید بر رفع چهره محرومیت از خوزستان تصریح کرد: ما هر چه در توان داریم باید برای محرومیت زدایی با اولویت خوزستان به کار بگیریم.

 

رئیس کل کمیته امداد کشور، اذعان کرد: در منطقه احمد فداله با همراهی مدیرکل کمیته امداد خوزستان قرار است بازدیدی از گروه‌های جهادی داشته باشیم و مسائل و مشكلات مردم و مددجويان منطقه محروم احمد فداله بررسی و پيگيری كنيم.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با بازدیدهایی که انجام می شود بتوانیم برنامه‌ریزی‌هایی در رابطه با محرومیت زدایی نسبت به جامعه هدفمان داشته باشیم.

 

کد خبر 1258493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha