اجرای طرح "ضیافت الهی" در چهار امامزاده و بقاع متبرکه

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: امسال برای ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی در چهار بقاع متبرکه برنامه ریزی شده است.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت، نقی الهادی(ع)، شیخ مقدم الله آباد و عبدالرضا توده از توابع بخش مرکزی شهرستان امسال میزبان طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک است.

 

وی خاطرنشان کرد: در طرح ضیافت الهی برنامه‌های قرآنی به صورت حضوری و مجازی از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه پخش می‌شود و همه علاقه‌مندان در ماه ضیافت می‌توانند حتی در خانه‌های خود از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌گیری کنند.

 

علیپور عنوان کرد: همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده و سنوات گذشته، جزء خوانی قرآن کریم در تمام مساجد و امام زادگان با حضور جوانان و نوجوانان و سایر اقشار مردم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: با توجه به ضرورت بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آستان های مقدس امامزادگان، طرح ضیافت الهی با هدف انس با معارف قرآن کریم و ارتقا فضای معنوی جامعه و ترویج فرهنگ دعا و مناجات برگزار می‌شود.

 

علیپور بیان کرد: در ماه رمضان امسال در قالب اجرای طرح ضیافت الهی، با استفاده از کمک و ظرفیت خیرین و بقاع متبرکه، بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان و خانوار های محروم شناسایی شده توزیع خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی خوبی برای عموم و مسافران در نظر گرفته شده و امید است بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم.

 

این شهرستان با سه هزار و ۲۰۵ رقبه بیشترین رقبات استان را دارد و دارای ۹۵۸ موقوفه و ۶۲ بقاع متبرکه است.

 

 

کد خبر 1258563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha