برگزاری طرح «آرامش بهاری» و «ضیافت افطاری» در ۱۰ بقعه متبرکه ماسال

ضمیری از برگزاری طرح «آرامش بهاری» و «ضیافت افطاری» در ۱۰ بقعه متبرکه ماسال خبر داد.

رامین ضمیری- رییس اوقاف و امور خیریه ماسال- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: طرح «آرامش بهاری» و «ضیافت الهی» در ۱۰ بقعه متبرک و شاخص شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه و طرح «ضیافت الهی» از سوم فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می شود افزود: برپایی خیمه های معرفت با بهره مندی از مبلغین بومی و اعزامی و فضاسازی محیطی متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات مشترک در طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: محافل قرآن، جزءخوانی قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم از برنامه های  این طرح ها است.

 

ضمیری تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی، دعا، مناجات، برگزاری مراسمات مذهبی از جمله مراسم احیای شب های قدر، مراسم روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برپایی غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور مبلغین و روحانیون اعزامی از قم و بومی و اجرای مسابقات فرهنگی روزانه از دیگر برنامه‌های این طرح است.

 

کد خبر 1258588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha