عیدی خادمیاران و یاوران غریب الغربا به عروس آران و بیدگلی

خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل به مناسبت سال نو کمک هزینه جهیزیه به یک‌ نوعروس و بسته معیشتی همراه با هدیه وعیدی برای فرزندان یک خانواده مددجو اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل به مناسبت سال نو کمک هزینه جهیزیه به یک‌ نوعروس و بسته معیشتی همراه با هدیه و عیدی برای فرزندان یک خانواده مددجو به ارزش بیش از ۴۰ میلیون ریال ااهدا کردند.

 

خادمیار و یاور کانون غریب الغربا به عشق آقا علی بن موسی الرضا(ع) و به مناسبت تحویل سال نو یک بسته معیشتی شامل ارزاق، خوراکی، موادشوینده و بهداشتی را همراه با هدیه و عیدی برای فرزندان خانواده مددجو به ارزش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اهدا کردند.

 

همچنین خادمیاری کمک غیرنقدی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و خادمیار دیگر کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل به لطف امام رئوف، کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ ۲ میلیون تومان را به خانواده مددجو تقدیم کرد.

 

کانون غریب الغربا در شهرستان آران و بیدگل با فعالیت ۲۱ خادمیار و یاور خواهر و برادر فعالیت دارد. کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به خانواده‌های محترم مددجویان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

 

دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است. این دفتر در دو عرصه عمومی و تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت به همشهریان می پردازد و  ۱۶۹ خادمیار و یاور رسمی رضوی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

کد خبر 1258616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha