ضرورت عزم جدی و تلاشی جهادی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نام گذاری سال «مهار تورم ، رشد تولید»، گفت: همه دستگاه های اجرایی عزمی جدی و تلاشی جهادی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشند.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با عنایت به تاکیدات دین مبین اسلام در آیات و روایات مبنی بر زدودن فقر در جامعه، مساعدت، دستگیری و رسیدگی به وضعیت اطرافیان از قبیل صله ارحام، همسایگان و جامعه پیرامونی با پرداخت خمس، زکات، انفاق و صدقات مستحبی لذا یک مسلمان نسبت به جامعه خود بی تفاوت نیست، بلکه با نیت خالص و تلاش مضاعف در پویایی، سرزندگی و معاش آبرومندانه جامعه پیرامون خود تلاش می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکلیف مسئولین بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است و باید همه توان و انرژی خود را جهت بهبود معیشت جامعه خرج کنند.

 

وی ادامه داد: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در چتد سال مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور و نام گذاری این سال‌ها با محوریت اقتصاد، لذا همه با مسئولین و مردم در راستای تحقق این اهداف عالیه باید تلاش جهادی و مضاعف داشته باشند.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی یادآور شد: اکنون که سال جدید ۱۴۰۲ شمسی و انتخاب نام سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «مهار تورم ، رشد تولید» نام گذاری شده، همه دستگاه های اجرایی با لبیک به فرمایش معظم له جهت خدمت رسانی بی منت به ملت شریف ایران باید تمام همت و تلاش خود را عالمانه و جاهدانه به خرج دهند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان سازمانی که این افتخار را دارد که تحت زعامت مقام معظم رهبری اداره می شود به عنوان سازمانی فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اقتصادی بحمدلله و به ویژه در چند سال اخیر در عرصه های مختلف علمی از قبیل توسعه مراکز دانش بنیان و اقتصادی از قبیل توسعه عرصه های کشاورزی و دامی تلاش‌های بسیار خوبی داشته است.

 

وی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مطابق فرمایش و تاکیدات نماینده معزز ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی، با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها از هیچ تلاشی در این راه مقدس فرو نگذار نخواهد کرد و تمام تلاش خود را در این مسیر جهت خدمت به مردم عزیز و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد داد.

کد خبر 1258662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha