ایران اسلامی مقتدر تر از هر زمان دیگری شده است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ایران اسلامی مقتدر تر از هر زمان دیگری شده است و امروز بهترین نوع جهاد برای مسئولین و مردم اطاعت از رهبری عظیم شأن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در اولین خطبه نماز جمعه سال ۱۴۰۲ و اولین جمعه ماه مبارک رمضان اظهارداشت:خداوند نعمت را بر ما تمام کرده، با داشتن رهبری عادل حجت برای ما تمام است، امروز بهترین نوع جهاد برای مسئولین و مردم اطاعت از رهبری عظیم شأن است، هرکجا که به فرمایشات امامین انقلاب عمل کردیم سعادت نصیبمان شد و هرکجا غیر این عمل کردیم مشکلات و چالش های پیش روی ما به وجود آمد.

وی افزود: در انتخاب شعار سال مقام معظم رهبری به مسائل و چالش های کشور اشاره کردند و راه حلی را برای رفع مشکلات و محوریت کار نام گذاری کردند که این امر موجب رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره سال گذشته و رخدادهایی که در سال قبل پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: سال گذشته ایران اسلامی به دست آورد های مختلفی در زمینه های گوناگونی رسیده است، همه اینها با پشت کار، تلاش، اعتماد به جوانان مومن و انقلابی و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری به این افتخارات رسیده ایم.

امام جمعه قرچک در پایان اقتدار کشور را خصوصا در مسائل نظامی بسیار عالی دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز دشمن را مقلوب کرده است، اقتدار روز افزون ایران اسلامی خار چشم دشمنان ایران شده است، امروز افول آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

کد خبر 1258731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha