حضور مردم در صحنه های مختلف نشان داد که به ارزش‌های انقلاب پایبندند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: دشمنان می خواستند با القای ناامیدی و اغتشاشات انقلاب را تضعیف کنند اما حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نشان داد که مردم به ارزش های جمهوری اسلامی پایبند هستند

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۴ فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به تأسیس حوزه های علمیه در سوم فروردین سال 1301 اشاره کرد و گفت: مبادا در اثر سم پاشی دشمنان حوزه های علمیه خالی شوند لذا باید تا می توانیم نوجوانان و جوانان را به حضور در حوزه ها و شاگرد مکتب امام صادق (علیه السلام) شدن سوق دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید از لحظات معنوی ماه صیام نهایت بهره را ببریم، افزود: شب قدر در این ماه مبارک قرار داده شده که اگر آن را به درستی درک کنیم سرنوشت یک عمرمان تغییر می یابد.

 

امام جمعه شهرکرد به نامگذاری سال جدید به «مهار تورم، رشد تولید» اشاره و اظهار کرد: امروز اقتصاد از گره های کور جامعه به شمار می رود که رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری مردم و مسئولان را به سوی رفع این گره ها سوق دادند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بر مهار تورم نیز تاکید بسیاری داشتند، تصریح کرد: مسئولان باید با ایجاد تعادل بین هزینه‌ها و درآمد و افزایش اشتغال و تولید این تورم که در زندگی مردم ملموس است را کنترل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری استحکام بخشی به انقلاب را از تاکیدات مهم رهبر انقلاب در سخنرانی آغاز سال جدید خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان می خواستند با القای ناامیدی و اغتشاشات انقلاب را تضعیف کنند اما حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نشان داد که مردم به ارزش های جمهوری اسلامی پایبند هستند.

 

کد خبر 1258751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha