ارائه خدمات به بیش از هزار مسافر نوروزی در آستارا

حیدرزاده گفت: در قالب طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر، داوطلبین این جمعیت در آستارا به هزار و ۱۹۵ مسافر نوروزی خدمات ارائه کردند.

بابک حیدرزاده - رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهارکرد: همزمان با آغاز طرح خدمات بشر دوستانه از ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین داوطلبین جمعیت هلال احمر آستارا به هزار و  ۱۹۵ نفر از مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

 

وی با بیان‌اینکه در این مدت به ۴۴۱ گردشگر در خصوص نقاط حادثه خیز اطلاع‌رسانی انجام و به آنان اماکن فرهنگی، گردشگری، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و ... معرفی شد، افزود: طی این هشت روز، ۱۵۵ مسافر نوروزی به پویش«بهرفت» پیوستند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه در این مدت ۱۹۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند و مهارت‌های ترافیکی و امدادی به آنها آموزش و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اجرا شد، تصریح‌کرد: در این مدت ۷۴ نفر با مراجعه به پایگاه شهدای عنبران جمعیت هلال احمر، نماز اقامه کردند.

 

حیدرزاده با بیان‌اینکه امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر آستارا در روزهای گذشته از تعطیلات نوروزی با ارائه توصیه‌های ایمنی از ۱۳ مورد حادثه برای گردشگران پیشگیری کردند و به ۲۰۱ گردشگر نیز خدمات کمک‌های اولیه ارائه شد، افزود: در طی ۸ روز گذشته از آغاز طرح خدمات بشردوستانه هلال احمر به ۲۷۲ نفر مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه آموزش داده شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر با مشارکت ۹ نفر از اعضای خواهر و برادر جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود، خاطرنشان‌کرد: ۲ پست ثابت و سیار ۲ اکیپ «سحاب» در این طرح فعال هستند.

کد خبر 1258787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha