تورهای قزوین‌گردی «شکوفه‌های بادام» در ایام نوروز برگزار می ‌شود

خزائلی گفت: به ‌منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قزوین در ایام نوروز ۱۴۰۲ تورهای یک‌ روزه قزوین‌گردی با عنوان «شکوفه ‌های بادام» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان قزوین، علیرضا خزائلی- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان- بیان کرد: شهر قزوین با تنوع و تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری می‌تواند نظر هر گردشگری را به سوی خود جلب کند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ادامه داد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ با تمهیدات دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا شده است.

 

وی عنوان کرد: هدف از اجرای تورهای یک‌روزه قزوین‌گردی معرفی کهن‌شهر قزوین به گردشگران است و تور قزوین‌گردی شکوفه‌های بادام با هدف معرفی و آشنایی گردشگران با پیشینه تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین اجرا می‌شود.

 

خزائلی خاطرنشان کرد: این تورها شامل باغستان‌گردى،تورهاى نيم‌روزه شهرگشت، تورهاى گردشگرى اختصاصي، تورهاى پياده‌گردى و تورهاى تجربه‌گرا هستند و ثبت‌نام آن برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ قزوین در محل کاخ‌موزه چهلستون انجام می شود.

کد خبر 1258809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha