کانون های مساجد استان زنجان میزبان محافل بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان

به گفته اسلامی، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، محافل بزرگ قرآنی با حضور روزه داران و اعضای کانون های مساجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد استان زنجان اظهار کرد: به همین منظور محافل انس با قرآن کریم در زنجان و شهرستان های تابعه استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در برخی از مساجد مراسم جمع خوانی قرآن کریم از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود، ادامه داد: قرائت قران، اقامه نماز و افطاری ساده ویژه برنامه این ماه مبارک در برخی از کانون های مساجد است.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری هشت محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم در روستای اندآباد سفلی بخش زنجانرود، کانون فرهنگی و هنری یاران نینوا در شهرستان خدابنده و کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان خرمدره برگزار می شود.

 

اسلامی از اعلام آمادگی شهرستان های ابهر و طارم برای برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم در ادامه برنامه محفل انس با قرآن کریم اجرا می شود که به صورت فصلی در سطح شهرستان های تابعه استان زنجان با حضور قاریان ممتاز کشوری واستانی با همکاری بخشداری ها، دهیاری ها و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می گردد.

کد خبر 1258846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha