پویش «محله همدل» با هدف رفع مشکلات محلات با محوریت مساجد راه اندازی شد

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه پویش «محله همدل» نیز در ماه رمضان امسال با محوریت مساجد در سطح استان مازندران در حال اجراست، گفت: تلاش داریم در این پویش مومنان همدلانه و مومنانه در قالب مواسات و همدلی به حل مشکلات محله با محوریت مساجد بپردازند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام  محمد مهدی شریف تبار- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران- امروز(۵فروردین)  در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سال نو و ماه مهمانی خدا برلزوم بهره گیری از فیوضات ماه نزول قرآن تاکید و اظهار کرد: همایش طلایه داران تبلیغ در تمامی شهرستان ها با محوریت ائمه جمعه برگزار شد و مبلغانی که عزم و اراده رفتن به مساجد مختلف را در ماه رمضان امسال داشتند برای آنها جلسات آمادگی و خط محتوایی برگزار شده است.

 

وی از اعزام نزدیک به سه هزار مبلغ  به مساجد استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مساجدی که به امام جماعت نیاز دارند می توانند برای جذب مبلغ اعزامی در ماه رمضان، با سازمان تبلیغات اسلامی مکاتبه نمایند تا سازمان برای تحقق  این درخواست، پیگیری های لازم را با ائمه جمعه و دهیاران روستاها و بقیه مسئولین، انجام دهد.

 

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی براین که مساجد باید به پایگاه های قرآنی بدل شوند، افزود: حضور کاروان های قرآنی متشکل از قاریان و حافظان و برخی از گروه های تواشیح و ابتهال در شهرها با هدف برپایی محافل انس با قرآن کریم از جمله اقدامات سازمان برای تحقق منویات معظم له است.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه سی شب، سی محفل در سی مسجد به همراه جلسات تدبر، تفسیر قرآن و  جزء خوانی این مصحف شریف با محوریت مساجد خبر داد و گفت: تمامی این جلسات قرآن در ماه رمضان امسال با محوریت سوره محمد (ص) برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام شریف تبار به راه اندازی پویش «حال خود را خوب کن» با محوریت سوره محمد(ص) اشاره کرد و افزود: این سوره مضامین بسیار پر محتوایی در راستای امید آفرینی دارد که قرائت این آیات نورانی می تواند حال خوب را به  جامعه بازگرداند.

 

وی با بیان اینکه پویش «محله همدل» نیز  در ماه مبارک رمضان امسال با محوریت مساجد در سطح استان مازندران در حال اجراست، گفت: تلاش داریم در این پویش مومنان همدلانه و مومنانه در قالب مواسات و همدلی به حل مشکلات محله با محوریت مساجد بپردازند.

کد خبر 1258858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha