اجرای طرح «ضیافت بهاری» در ۵۰ بقعه متبرکه/ همه برنامه‌ها با محوریت قرآن‌ کریم اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد از اجرای طرح ضیافت بهاری در آستان مقدس ۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه در استان گلستان خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: با توجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، در این ایام طرح «ضیافت بهاری» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گلستان آغاز شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: براساس تمهیداتی که پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اندیشیده شده، طرح ضیافت بهاری در ۵۰ بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است.

 

وی با تاکید بر اینکه محور اصلی همه برنامه‌ها، قرآن کریم است، افزود: محافل انس و جزء خوانی قرآن کریم و جلسات تفسیر با حضور مفسران و علما مهم‌ترین برنامه‌ها در قالب طرح ضیافت بهاری است.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: در کنار آن موضوعات مربوط به امداد اجتماعی و مواسات در قالب افطاری‌های ساده از محل عواید موقوفات و امامزادگان و کمک‌های مردمی و خیران نیز در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: همچنین در قالب طرح ضیافت بهاری، غرفه‌هایی برای پاسخگویی به شبهات، مشاوره در باب مسائل فرهنگی و اجتماعی و خانوادگی نیز پیش‌بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است تا بستر را برای بهره‌مندی مردم استان و مسافران از فیوضات ماه مبارک رمضان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه فراهم کنیم.

 

کد خبر 1258892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha