اولویت سال جاری باید تقویت فرهنگ اسلامی و ملی باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت سال جاری باید تقویت فرهنگ اسلامی و ملی باشد، گفت: تقویت فرهنگ اسلامی و ملی  نیازمند حمایت و تقویت زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی است.

مهدی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های سال ۱۴۰۲ گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری یکی از تأکیدات مهم‌شان بحث حوزه اقتصادی و معیشتی مردم است ما برای اینکه این دغدغه را برطرف کنیم همواره باید رویکردمان حمایت از اقتصاد کشور، دانش بنیان‌ها و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم باشد.

 


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کنار این موارد، همواره به رویکرد‌های فرهنگی تأکید کردیم که این مهم نیازمند این است که با توجه به داشته‌های خودمان هم فرهنگ اسلامی و ملی‌مان را تقویت کنیم.

 

 


وی تأکید کرد: تقویت فرهنگ اسلامی و ملی نیازمند حمایت و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی است که بتوانیم این را هم در کنار مسائل اقتصادی دنبال کنیم تا کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به جایگاهی برسد که از این تزلزل‌ها و رانش‌های گهگاه اقتصاد و فرهنگ در‌امان باشد.

کد خبر 1258916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha