جوانان مسجدی، سال نو را با آبرسانی به مردم روستای پیربز آغاز کردند

جمعی از جوانان کانون فرهنگی و هنری جعفر بن محمد (ع) با همراهی مدیر ستاد فهما خراسان شمالی در قالب گروهی جهادی سال نو را در کنار مردم روستای پیربز بجنورد و مشارکت در پروژه آبرسانی به این منطقه آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام محمدجواد يزداني -مدير کانون فرهنگي و هنري حضرت جعفربن محمد عليه السلام  بجنورد- در این باره گفت:  20 تن از جوانان و نوجوانان و اعضاي اين کانون در قالب  گروه جهادي، قدم در راه توسعه و آباداني مناطق محروم نهادند.

 

وی اضافه کرد: این گروه جهادی متشکل از اهالی مسجد و 20تن از نوجوانان و جوانان جهاد گر بودند که به روستای پیر بُز از توابع شهرستان بجنورد رفتند.

 

حجت الاسلام  یزدانی اضافه کرد:  اين گروه به مدت چهار روز از 27 اسفند تا  دوم فروردين ماه جاری و ایام آغازین سال نو مهمان مردم این روستا بودند.
 

 

وی ادامه داد: در این ایام به همت جوانان  آب چشمه به این روستا انتقال یافت و جهادگران توانستند در خصوص پروژه آبرساني به مردم اين روستا ياري رسان باشند.

 

لازم به توضیح است، «محمد پاکمهر» نائب رییس فراکسیون محرومیت زدایی و  و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی از فعالیت های این گروه جهادی بازدید کرد.

کد خبر 1258945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha