برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۶۰ مسجد آستارا / ۸۵ مبلغ به مساجد اعزام شدند

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۶۰ مسجد بندر آستارا خبر داد و گفت: ۸۵ مبلغ دینی نیز به مساجد مناطق مختلف آستارا اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای نزدیکی بیشتر به پروردگار متعال است.

 

وی افزود: رحمت خدا بر مؤمنین در ماه مبارک رمضان مضاعف می‌شود و باید از برکات این ماه به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۶۰ مسجد این شهرستان خبر داد و تصریح‌کرد: ۸۵ مبلغ بومی و غیربومی به مساجد مناطق مختلف آستارا اعزام شده‌اند که در حال اجرای فعالیت‌های دینی هستند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: این مبلغان برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری نماز جماعت، نشست‌های بصیرتی و معرفتی، پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره و.... را اجرا می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن و محافل انس با قرآن در این شهرستان، خاطرنشان‌کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی، فعالیت مداحان و مبلغان در روضه‌های خانگی، برگزاری مراسم مناسبی میلاد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر، برگزاری دسته عزاداری خیابانی در سالروز شهادت مولای متقیان و ... از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی آستارا در ماه رمضان است.

کد خبر 1258950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha