همراهی و یاد امام زمان(عج) حال انسان را خوب می کند/ ولایت نعمت الهی است

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می فرمایند که ولایت نعمت الهی است گفت: همراهی و یاد امام زمان(عج) حال انسان را خوب می کند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اهمیت حال خوب در میان مومنان و مومنین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: همراهی و یاد امام زمان(عج) حال انسان را خوب می کند.

 

کارشناس مهدویت و استاد حوزه افزود: همه انسان ها به دنبال حال خوب هستند آن چنان که وقتی به یکدیگر می رسیم از حال خوب هم جویا می شویم. 

 

به گفته وی، راه های مختلفی است که حال انسان را بهتر می کند ولی یک راه از همه بهتر و اسرع تر است و آن یاد و همراهی با امام زمان(عج) است. 

 

وی با بیان اینکه همراهی و یاد امام زمان(عج) زمینه آرامش دل است توضیح داد: قرآن کریم می فرماید که یاد امام زمان(عج) حال انسان را خوب می کند به واقع یاد انسان های خوب به انسان انرژی می دهد.

 

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امام مهدی(عج) وارث تمام خوبی هاست؛ وارث ابراهیم(ع)، اسماعیل(ع) و دیگر انبیاء الهی است، اگر به یاد او باشیم حالمان خوب باشیم به خاطر همین خداوند می فرماید به یاد نعمت های من باشید و در جای دیگر می فرمایند نعمت من ولایت است.

 

کارشناس مهدویت و استان حوزه علمیه در پایان با اشاره به اینکه آیت الله بهجت ها یاد امام زمان(عج) را همواره در دل داشتند و دلیل حال خوب بزرگان دینی همین حفظ یاد امام زمان است ، خاطرنشان کرد: نعمت باطنی امام غائب است که خودشان از چشم ها غائب ولی یادشان از دل ها غائب نیست. 

 

 

کد خبر 1258959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha