راه اندازی بازارچه صنایع دستی در میقات الرضا(ع) طبس

قاسم زاده گفت: برای اولین بار بازارچه صنایع دستی و سوغات در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)راه اندازی شده است و این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز برای بازدید علاقمندان دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی قاسم زاده امروز (۶ فروردین) در دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه طبس اظهار داشت: مسئولیت کمیته زائر امسال به آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) واگذار شده است.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس ادامه داد: با توجه به حجم زائران و مسافران که هر سال در آستان مقدس حضور می یابند تصمیم به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این آستان مقدس گرفتیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این ستاد، هشت کمیته از جمله اسکان و رفاه، فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی و رسانه، خدام، امر به معروف و نهی از منکر، پشتیبانی و خدمات و تاسیسات و فنی فعالیت خود را از ۲۵ اسفند ماه آغاز کردند.

 

قاسم زاده به خدمات فرهنگی میقات الرضا(ع) طبس در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: تبلیغات محیطی جهت معرفی طبس و بحث حجاب و عفاف و جهاد تبیین و تهیه کتاب عموی مهربان برای کودکان و نوجوانان در خصوص این امامزاده در دستور کار داشتیم که این کتاب بین کودکان و نوجوانان توزیع می شود.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی، قرائت دعای عهد، ایستگاه روایتگری شهدا، ایستگاه کودک و نوجوان، نمایشگاه قرآن، خانواده و همدلی، کارگاه مشاوره خانواده و تحصیلی و مهارت های زندگی از جمله سایر برنامه های فرهنگی این آستان مقدس است‌.

 

وی با اشاره به راه اندازی بازارچه صنایع دستی و سوغات در آستان مقدس گفت: برای اولین بار این بازارچه در آستان مقدس راه اندازی شده است و این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز از ساعت 9 الی 22 برای بازدید علاقمندان دایر است. 

 

قاسم زاده بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلفی از جمله ترتیل خوانی، مناجات خوانی، نسیم رحمت، مشکات را در دستور کار آستان مقدس قرار دارد و در مراسم سال تحویل نیز هشت هزار نفر در این آستان مقدس حضور یافتند.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان گفت: بیش از ۱۵۰ اتاق و سوئیت در این آستان آماده شده اند تا در اختیار زائران قرار گیرد و بیش از هزار نفر از خدام در این ایام همکاری دارند.

 

 

کد خبر 1259025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha