اسکان ۳۷۰ هزار نفر در آستارا / ۷۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری بازدید کردند

رضایی‌پور از اسکان ۳۷۰ هزار نفر در بندر آستارا خبر داد و گفت: در این مدت ۷۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آستارا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، عنایت رضایی‌پور - فرماندار بندر آستارا یکشنبه( ۶ فروردین) در جریان بازدید از طرح‌های نوروزی و نحوه ارائه خدمات به مسافرین،اظهارکرد: بندر آستارا از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آماده پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی بود.

 

وی با بیان‌اینکه در طی چند روز گذشته از تعطیلات نوروزی ، ۷۰۰ هزار مسافر و گردشگر به آستارا ورود و از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند، افزود: در این مدت بازار ساحلی، دهکده گردشگری حیران، آبگرم‌های کوته‌کومه و علی داشی و سواحل آستارا شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران بود.

 

فرماندار بندر آستارا به اسکان ۳۷۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانسراها، خانه مسافرها، مدارس، کمپ‌های شهرداری، اقامتگاه‌ها و مهمانسراهای ادارات این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیشترین گردشگرانی که در بندر آستارا حضور و از جاذبه‌های این شهرستان دیدن کردند از استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، تهران، اردبیل، قزوین و شهرهای همجوار بودند.

 

رضایی‌پور از ارائه خدمات به ۲ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در  قالب طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر خبر داد و تصریح‌کرد: در قالب این طرح ۲ هزار نقشه و بروشور معرفی اماکن گردشگری و تاریخی آستارا که به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان تهیه شده بود در بین مسافرین توزیع شده است.

 

وی به اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزدگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا اشاره کرد و ادامه داد: در روزهای گذشته از تعطیلات نوروزی،  حدود ۶ هزار نفر نیز از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه آستارا جزء ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور است و این شهرستان در طول ایام سال به ویژه تعطیلات نوروزی و فصل تابستان میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و کشورهای خارجی است بر لزوم خدمات‌رسانی هرچه بهتر به گردشگران تاکید کرد.

کد خبر 1259054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha