برپايی موکب رمضان در کانون شيب الخضيب رودبارتان رشت

سه جاده از برپايی موکب رمضان و ضیافت افطار و سحر در کانون شيب الخضيب رودبارتان رشت خبرداد.

محمد سه جاده، مدير کانون شيب الخضيب رودبارتان رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان به تشریح ويژه برنامه ماه مبارک رمضان در مسجد محمد آباد پرداخت و اظهارکرد: مسجد محمدآباد رودبارتان يکی از مساجد فعال و پويای شهر رشت می‌باشد که در ماه رمضان میزبان تعداد زیادی از نمازگزاران است.

 

وی با بیان اینکه مراسم‌های مختلفی طی ماه رمضان در اين مسجد برگزار می‌شود افزود: اقامه نمازهای جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشا، همراه با سخنرانی و قرائت دعاهای مخصوص اين ماه و جزء‌خوانی قرآن کریم از برنامه‌های هر ساله این کانون در ماه رمضان است.

 

سه جاده از برپايی موکب رمضان در کانون خبر داد و اذعان کرد: در قالب این طرح، ایستگاه صلواتی در جنب مسجد دایر و به توزیع افطار ساده بین مومنین و روزه داران می‌پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین ضيافت افطار و سحر در کانون برپا است و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای شرکت در این کار خداپسندانه به مسجد ارسال کنند.

 

سه جاده برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: اقامه نماز قضا، قرائت قرآن، اعمال ویژه شب‌های قدر، بر سر گرفتن قرآن، سخنرانی، مداحی از برنامه‌هایی است که در شب‌های قدر با حضور پررنگ اهالی محل برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این کانون بیشتر فعالان از قشر نوجوان و جوان هستند تصریح کرد: این مسجد علاوه بر برگزاری برنامه‌های دينی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، تربيتی، ورزشی و تفريحی را نیز برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد در طول سال اجرا می‌کند.

 

 

 

 

کد خبر 1259074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha