نباید به خاطر چند رای، قانون خدا، کشور و شرع نادیده گرفته شود

محمدبیگی گفت: اگر می خواهیم دنباله رو سردار سلیمانی باشیم نباید به خاطر چند رای، قانون خدا و کشور و شرع نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، فاطمه محمدبیگی - نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی- در دیدار با دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان بیان کرد: حضور ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های اقتصادی  و برخورد با اقدامات تورم زا مانند کم فروشی و گران فروشی ضروری است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر می خواهیم دنباله رو سردار سلیمانی باشیم نباید به خاطر چند رای، قانون خدا و کشور و شرع نادیده گرفته شود.

 

وی عنوان کرد: من همواره در مجلس در بحث حجاب پرچمدار بوده و هستم، قانون عفاف و حجاب باید اجرایی شود و همه نمایندگان و دغدغه مندان باید پای کار بیایند.

 

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال گذشته با فعالیت هایی که در حوزه های مطالبه گری، فرهنگی و عفاف و حجاب انجام داده توانسته است در ارزیابی ستاد کشوری از رتبه سی و یکم در ماه آذر به رتبه سیزدهم کشور در ماه اسفند ارتقا پیدا کند.

 

حجت الاسلام مهدی احمدی خاطر نشان کرد: برنامه ستاد برای سال جدید مبتنی بر طرح جامع عفاف و حجاب است. اگر این طرح در مجلس شورای اسلامی تصویب شود در مدت کوتاهی مسئله حجاب و پوشش ساماندهی خواهد شد.

 

کد خبر 1259087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha