مرکز اسلامی«الحبیبیه» درآبوجا طرح رمضانی اطعام نیازمندان را اجرایی می کند

مرکز اسلامی «الحبیبیه» در «آبوجا» اعلام کرد: اطعام رایگان دو هزار نفر در ماه مبارک رمضان را با هدف کاهش مشکلات کم بضاعت آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «leadership»، مرکز اسلامی «الحبیبیه» در «آبوجا» اعلام کرد: اطعام رایگان دو هزار نفر در ماه مبارک رمضان را با هدف کاهش مشکلات کم بضاعت آغاز کرده است.

 


«فؤاد عظیمی»از رهبران اسلامی در بیستمین سخنرانی رمضان وحدت ملی در آبوجا با اعلام این خبر گفت که همه افراد جامعه اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

 


وی افزود: غیر مسلمانان با آغوش باز و بدون تبعیض در از طرح اطعام که توسط بانک غذای مرکز اسلامی «الحبیبیه» برگزار می‌شود، استفاده خواهند کرد.

 


عظیمی همچنین گفت: ما در ابتدا یک هزار وعده غذایی آماده کردیم اما تا کنون بیش از دو هزار نفر برای دریافت وعده‌های غذایی مراجعه کرده‌اند و ما با توکل به خدا در این ماه مبارک پاسخگوی همه آن‌ها خواهیم بود.

 


رهبر اسلامی و عضو مرکز اسلامی «الحبیبه» گفت که تورم در کشور بسیار بالا رفته است و مردم گرسنه و عصبانی هستند. ما به عنوان یک مرکز اسلامی که وظیفه دارد ارزش‌های اسلامی را در جامعه پیاده کند باید به مردم کمک کنیم تا در این وضعیت سخت از پس مشکلات خود برآیند.

 


مرکز اسلامی الحبیبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تا تعداد بیشتری از شهروندان بتوانند با استفاده از وعده‌های غذایی بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

 


این مرکز به طور کلی در همه ماه‌های سال فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج ارزش‌های اسلامی انجام می‌دهد.

 


چندی پیش نیز مرکز اسلامی «الحبیبیه» با برگزاری برنامه‌ای درباره حجاب درخواست زنان مسلمان نیجریه برای احترام به پوشش اسلامی‌شان را مطرح کرد.

 


این مرکز اعلام کرد که باید به حقوق زنان مسلمان که حجاب را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده‌اند، احترام گذاشته شود و از آن‌ها حمایت شود.

 

کد خبر 1259100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha