اجرای ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در زیرکوه طی هفته هنر انقلاب اسلامی

حجت الاسلام میری گفت: ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان زیرکوه جهت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از جمله مراسم یادبود شهید در محافل انس با قرآن و نمایشگاه‌های هنری در مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی میری-مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی به نام هفته هنر انقلاب اسلامی در کشور ما مزین شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: باید سعی کنیم تا شخصیت شهید آوینی را طی این هفته برای مردم تبیین کنیم و با برگزاری برنامه های مختلف، نام و یاد شهید آوینی را زنده نگه داریم و پیام و وصیت این شهید بزرگوار را به نسل آینده منتقل کنیم.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اینکه زبان هنر زیباترین زبان بیان است، افزود: هر برنامه ای، همراه هنر دلچسب تر و جذاب تر برای نوجوانان و جوانان خواهد بود و تلاش داریم تا به منظور بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و یاد شهید آوینی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بپردازیم.

 

حجت الاسلام میری با اشاره به اینکه ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری طی هفته هنر انقلاب اسلامی در زیرکوه اجرا می شود، گفت: از جمله این برنامه ها می توان به نشست‌های شعر آئینی و محفل یادبود شهید احمد زارعی نویسنده، شاعر و احیا کننده شعر انقلاب اسلامی در یکی از مساجد زیرکوه اشاره کرد.

 

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری مراسم یادبود شهید آوینی در محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه‌های هنری در پنج مسجد به صورت دوره ای، نقاله خوانی، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مسابقه مجازی از مجموعه آثار شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1259200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha