فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان عازم اردوی زیارتی و تربیتی در کربلای معلی شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان و هیئت بیت العلی همزمان با ایام عید نوروز برای عرض ارادت به ائمه اطهار (ع) عازم اردوی زیارتی و تربیتی در کربلای معلی شدند.

حجت الاسلام علی خرم دوست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان و هیئت بیت العلی همزمان با ایام عید نوروز برای عرض ارادت به ائمه اطهار (ع) عازم اردوی زیارتی و تربیتی در کربلای معلی شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: مهمترین هدف از برپایی این اردوی تربیتی آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با سیره اهل بیت (ع) است.

 

وی اذعان داشت: در این اردو از مکان های زیارتی همچون مسجد سهله، مسجد کوفه، حرم حضرت مسلم بن عقیل (ع)، حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و حرم امامین عسکریین و دیگر امکان زیارتی در کشور عراق بازدید شد.

 

حجت الاسلام خرم دوست اضافه کرد: این اردو به مدت 7 روز خواهد بود و نوجوانان و جوانان عضو کانون مسجد امام علی (ع) را با مباحث تربیتی و اخلاقی آشناتر خواهیم کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان ادامه داد: استقبال و اشتیاق برای حضور در این اردو نشان می دهد که نوجوانان و جوانان آمادگی برای مشارکت در برنامه های فرهنگی و تربیتی را دارند و باید این زمینه برنامه ریزی های بیشتری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام خرم دوست افزود: امیدواریم بتوانیم این اردوهای تربیتی و زیارتی را با حضور بیشتر نوجوانان و جوانان برگزار کنیم تا این قشر بتواند بیش از پیش با ظرفیت های دینی و مذهبی آشنا شوند.

کد خبر 1259224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha