شعار سال نقشه راه تمام مسئولان باشد

حجت الاسلام مدبر گفت: شعار امسال بایستی نقشه راه تمامی مسئولین در هر سطحی از مدیریت قرار گرفته و با استفاده از ظرفیت تمامی مردم، زمینه تحقق آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز سه شنبه (۸ فروردین) در دیدار جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان جهرم ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، شروع بهار را نشانی از تحول دانست که تقارن آن با بهار ماه مبارک رمضان، فرصتی را برای دگرگونی احوال انسانها فراهم کرده است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: شعار امسال بایستی نقشه راه تمامی مسئولین در هر سطحی از مدیریت قرار گرفته و با استفاده از ظرفیت تمامی مردم، زمینه تحقق آن فراهم شود.

 

وی تاکید کرد: برای تحقق این شعار بایستی ظرفیت های بومی هر منطقه مدنظر قرار گیرد که اکنون جای خالی سند چشم انداز شهرستان که بارها خواستار تدوین و اجرایی شدن آن شده بودیم بیش از هر زمانی حس می شود.

 

حجت الاسلام مدبر بیان داشت: هم اکنون بایستی زمینه مشارکت مردم از طریق تشویق و رفع موانع تولید با جدیت پیگیری شود و از آنجا که اقتصاد شهرستان جهرم نیز بر پایه کشاورزی است باید ضمن توجه به بخش های دیگر،این حوزه  مهم را نیز مورد توجه جدی قرار داد و تلاش کرد تا با تلفیق صنعت و کشاورزی،در کنار مدیریت منابع آبی،زمینه ارزش افزوده در تولیدات و همچنین اشتغال را ایجاد نمود که این خود رشد تولید را در پی خواهد داشت و با مدیریت در قیمت تمام شده و همچنین زنجیره تولید، عرضه و مصرف کننده، در نهایت کاهش تورم را نیز شاهد خواهیم بود.

 

وی در پایان تاکید کرد: با ایجاد سامانه شهرستانی ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی، مسئولین شهرستان در هر جایگاهی که قرار دارند اقدامات خود را در خصوص تحقق شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری به اطلاع عموم برسانند تا مردم عزیزمان نیز از نتایج فعالیت آنان مطلع شوند.

 

حسن شعبانی فرماندار ویژه جهرم نیز در سخنانی با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری مد ظله العالی مطرح شده، اظهار داشت: ایشان ضمن بیان نقاط قوت نظام اسلامی به بعضی از شرایط نیز انتقاد داشتند و  لذا با تاکید بر اینکه بایستی تورم مهار و شاهد رشد در تولید باشیم، شعار امسال را تعیین کردند.

کد خبر 1259271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha