سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی آسمانی ها تیران برگزار می شود

سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی آسمانی ها تیران همزمان با نیمه اول ماه مبارک رمضان توسط کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

«متین سلطانی» در گفتگو خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان آسمانی ها تیران گفت: این جشنواره از سیزده سال پیش در کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران پایه گذاری شده و هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با بیان اینکه امسال سیزدهمین دوره این جشنواره برگزار خواهد شد، افزود: این رویداد قرآنی امسال در نیمه ماه مبارک انجام می شود که علاقه مندان می توانند با شرکت در این برنامه از فرصت ایجاد شده بهره مند شوند.

وی حفظ و قرائت جز سی قرآن، عکس نوشته و طراحی قرآنی، طراحی پوستر و صحیح خوانی نماز و اذان گویی را از رشته های این جشنواره اعلام کرد و یادآورشد: گروه سنی کودک و نوجوان می توانند در این رویداد شرکت کنند.

 

به گفته سلطانی، ایجاد شور و نشاط معنوی و ایجاد یک فضای قرآنی در بین کودکان و نوجوانان و همچنین شناسایی استعدادهای این قشر هدف از برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج معارف قرآنی با رویکرد نوین و بهره گیری از هنر در این موسسه و تشکل مورد توجه بوده و برنامه ریزی های صورت گرفته همواره بر مبنای اقبال عمومی قرار دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران ادامه داد: اختتامیه این جشنواره همراه با محفل انس با قرآن و نشست فرهنگی و قرآنی خواهد بود و از برترین ها تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد:‌ در برگزاری جشنواره قرآنی آسمانی ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون و موسسه فرهنگی نسل جوان فردا همکاری می کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران یادآورشد: این جشنواره یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی و قرآنی شاخص در ایام ماه مبارک رمضان است که به دست نوجوانان و جوانان مدیریت و راهبری می شود.

کد خبر 1259279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha