اجرای رزمایش جهادگران همدانی  با حضور ۲۰۴ گروه جهادی / آغاز ساخت ۲۱ منزل مسکونی برای محرومان همدان

قراباغی از برگزاری رزمایش جهادگران با حضور یک هزار و ۷۵۸ جهادگر در قالب ۲۰۴ گروه جهادی با هدف خدمت رسانی در بخش‌های مختلف همزمان با نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۸۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان،  علی قراباغی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش گروههای جهادی در نوروز ۱۴۰۲ گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۲، رزمایش جهادگران با حضور یک هزار و ۷۵۸ جهادگر در قالب  ۲۰۴ گروه جهادی با هدف خدمت رسانی در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی آغاز شد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان افزود:  ۲۲ گروه جهادی در حوزه عمرانی و ساخت ساز، ۹ گروه در حوزه تعمیرات و تاسیسات، ۱۸ گروه در بخش توزیع بسته معیشتی، ۳۱ گروه در حوزه فرهنگی، پنج گروه پزشکی، ۲۹ گروه در بخش اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه، هفت گروه در حوزه آموزشی و ۸۳ تیم در دیگر بخش‌ها فعال شدند.

 

قراباغی  اظهار داشت: سه رزمایش سال گذشته در استان برگزار شد که نخست رزمایش نوروز سال ۱۴۰۱ با مشارکت ۱۳۷ گروه جهادی، دوم رزمایشی همزمان با سالگرد تاسیس بسیج سازندگی در اردیبهشت با حضور ۴۴۰ گروه جهادی برگزار و در مرحله سوم آذر سال گذشته همزمان با هفته بسیج ۵۷۰ گروه جهادی ایفای نقش کردند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان اضافه کرد: مهمترین هدف بسیج سازندگی سپاه از برگزاری اردوهای جهادی، تربیت نسلی جریان‌ساز است تا بتوانند زمینه تمدن‌سازی، جامعه‌سازی و تحقق گام دوم انقلاب را فراهم کنند.

 

قراباغی گفت:  پنج روز نخست ماه رمضان امسال جهادگران ۲۳ هزار و ۳۹۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان توزیع کردند که پیش بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان به ۸۰ هزار بسته برسد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه ساخت ۲۱ منزل محروم در نوروز امسال آغاز شد، بیان کرد:  تفاهم نامه بین سپاه همدان و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی منعقد شد که تاکنون ۵۱۴ واحد احداث و تحویل شده و تا پایان امسال همه تعهدات توسط گروه های جهادی اجرا می‌شود.

 

گفتنی است،   بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در همدان فعال است .

 

 

 

 

کد خبر 1259326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha