تحقق شعار سال نیازمند آموزش در حوزه اصلاح رفتار  برای مصرف کننده است

قراباغی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور تلاش کنند، گفت: تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار جهادی و با اصلاح رفتار دست یافتنی است.

علی قراباغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان در خصوص شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» گفت: همواره  سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، داخلی و خارجی است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه تحقق اهداف شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار جهادی و پای کاربودن همه آحاد جامعه است، افزود: باید اقتصاد مردمی در عمل محقق شود و در این مسیر باجدیت تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که محور شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب، رنگ و بوی اقتصادی دارد و لازم است ابعاد مختلف آن به درستی تبیین شود، افزود: مسئولان باید برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور تلاش کنند.

 

قراباغی ادامه داد: گروههای جهادی می توانند  با آموزش در حوزه اصلاح رفتار بین مردم  در جهت مدیریت منابع مالی از جمله صرفه جویی و قناعت ،  ورود پیدا کنند و در حوزه تولید نیز با رشد صندوق های قرض الحسنه در جهت رشد تولید و اشتغالزای در جامعه کمک کنند.

 

 

 

کد خبر 1259332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha