هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است

حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت صیانت از ارزش ها، گفت: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی جهت ترویج و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا امروز در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی، اظهار داشت: تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بستررشد و تقویت ارزش های دینی و انقلابی است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است که زمان و مکان نمی‌شناسد زیرا باید در هر شرایطی فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، بیان کرد: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی جهت ترویج و تقویت ارزش های دینی، فرهنگی و فرهنگ غنی عفاف و حجاب ضروری است.

 


حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: یکی از اولویت های اصلی  ستاد امر به معروف و نهی از منکر ،مطالبه گری ، نظارت، بازرسی، گشت ارشاد مسئولین و دستگاه‌های حاکمیتی و مراقبت از اجرای دقیق قوانین و مقابله با ترک فعل‌ها است..

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان مردم را بزرگترین سرمایه خواند و اظهار کرد: مردم هر جا که لازم باشد به میدان می‌آیند و با مطالبه‌گری خود نمی‌گذارند شعائر الهی که اراده حضرت حق است بر زمین گذاشته شود.

 

این جلسه مصوباتی در خصوص تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان و مسئله عفاف و حجاب به همراه داشت.

 

همچنین در خصوص تذکر لسانی، تبلیغات محیطی، پذیرایی از مسافران نوروزی، گشت زنی درساعات مختلف، حمایت و پشتیبانی از آمران به معروف ناهیان از منکر و برخورد با روزه خواران در ماه مبارک رمضان بحث وتبادل نظر شد.

کد خبر 1259338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha