۱۲ فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی/ برنامه های یوم الله ۱۲ فروردین اعلام شد

حجت الاسلام عرب انصاری برنامه های روز دوازدهم فروردین سالروز تثبیت جمهوری اسلامی در سطح کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری امروز (چهارشنبه 9 فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: روز دوازدهم فروردین، یوم الله حقیقی و واقعی در جمهوری اسلامی به شمار می رود.

 

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین کشور با بیان اینکه این روز، سرشار از حماسه، شعور و ادراک سیاسی و روز تثبیت جمهوری اسلامی بود، افزود: به مناسبت این روز برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های یوم الله دوازدهم فروردین از روز (جمعه 11 فروردین) از پایگاه های نماز جمعه تهران و 900 شهر دیگر آغاز می شود و در این برنامه ها ائمه جمعه، سخنرانان، صاحبنظران و کارشناسان در خطبه‌های نماز این روز را برای مردم تبیین می کنند.

 

حجت الاسلام عرب انصاری، فضاسازی محیطی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مصلی‌ها، مساجد شهرها و روستاهای کشور را را از برنامه های دیگر برشمرد و به همین مناسبت ویژه برنامه ای در ۲۲ مسجد تهران و مساجد محوری مراکز استان‌ها و در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برنامه های پایتخت نیز گفت: احترام و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در روز ۱۲ فروردین با حضور وزیر امور خارجه و سفرای کشورهای مختلف در عباس آباد تهران، برگزاری مراسم بزرگداشت در هفت بوستان ولایت، پلیس، نهج البلاغه، ملت، آزادی، آزادگان و لاله تهران و برگزاری برنامه های متنوع  در برج میلاد تهران و مصلی تهران از برنامه های این روز در تهران است.

 

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین کشور افزود: پویش «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» و «من جمهوری اسلامی را دوست دارم» از برنامه‌های فضای مجازی گرامیداشت این روز است.

 

 

 

 

کد خبر 1259358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha