جمهوری اسلامی عطیه و نعمت الهی برای ملت ایران و کشورهای آزادی‌خواه جهان است

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه روز استقرار جمهوری اسلامی روز مبارکی است، گفت: جمهوری اسلامی عطیه و نعمت الهی برای ملت ایران است و حتی برای ملت‌ها و کشور‌های آزاده دیگر جایگاه رفیعی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ۱۲ فروردین گفت: روز ۱۲ فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی ایران است و در ۲۲ بهمن ۵۷ با پیروزی انقلاب کمتر از ۲ ماه به تدبیر رهبر کبیر انقلاب بنیانگذار انقلاب اسلامی رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار می‌شود. رفراندومی بزرگ برگزار می‌شود تا بدانیم که مردم به جمهوری اسلامی رای می‌دهند یا نه؟ . در آن دوران که مردم با مشکلات بیشتری مواجه بودند به جمهوری اسلامی رای دادند و بیش از ۹۸. ۲ درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند.

 


رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: جمهوری اسلامی پستی بلندی‌های زیادی از اختلافات داخلی در کردستان، ترکمن صحرا، قائله سیستان و بلوچستان پشت سر گذاشت، دشمن قائله کردستان را چند سال برپا کرد، جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد و بیش از ۱۶ هزار ترور در کشور انجام داد و ترور‌های کور و عجیب و غریب در بازار و اصناف را شکل دادند اما نتوانستند کشور را دچار آسیب و ناامنی کنند.

 


وی با اشاره به جنگ روسیه و اکراین افزود: شبیه همین جنگ با وسعت و هیمنه بیشتری را جمهوری اسلامی تجربه کرد و با مقاومت آن دوران را پشت سر گذاشت و سند جنایت امریکا و صدام را به دنیا معرفی کرد.

 


وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با ناکامی‌هایی هم مواجه بود که رهبر انقلاب در حرم رضوی به آن اشاره کرد و نقشه خوبی را برای جبران آنها ترسیم کردند.

 


حجت الاسلام گواهی با اشاره به یوم الله ۱۲ فروردین گفت: روز استقرار جمهوری اسلامی روز مبارکی است و‌ امیدواریم که انقلاب اسلامی امروز ۴۴ سالگی خود را جشن گرفته است؛ حضور بیش از ۲۰ میلیونی مردم در راهپیمایی‌ها  خود نشان دهنده یک رفراندوم بزرگ است و اگر امروز هم رفراندومی برگزار شود حتماً مردم به جمهوری اسلامی رای می‌دهند.

 


رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با وجود سرما و برف، ۲۲ میلیون نفر در این مراسم حاضر بودند و وفاداری خود را به امام(ره)، رهبر انقلاب و شهدا اعلام کردند و چه رفراندومی بالا‌تر از این وجود دارد. باید حواس همه ما جمع باشد و بدانیم که جمهوری اسلامی عطیه و نعمت الهی برای ملت ایران است و حتی برای ملت‌ها و کشور‌های آزاده دیگر جایگاه رفیعی را ایجاد کرده است.

کد خبر 1259362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha