دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با موضوع نمایشگاه قرآن و عترت یزد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور همکاری در برنامه های نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد با حسین دشتی سرپرست معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کردند.

 

دشتی در این دیدار با اشاره به برگزاری نمایشگاه قران و عترت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد گفت: این نمایشگاه از 16 تا 25 فروردین ماه برگزار می شود که میزبان علاقمندان به حوزه فعالیت های قرآنی و مذهبی است.

 

وی بیان کرد: ما باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و مذهبی مانند کانون های مساجد به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم بیشترین بازخورد را در حوزه فعالیت های قرآنی در این نماایشگاه داشته باشیم.

 

رستگاری نیز در این نشست گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی است که فعالیت های مختلفی در حوزه های مذهبی و قرآنی در مساجد داشته است و امیدواریم بتوانیم برنامه های مختلفی را با همکاری این اداره کل در نمایشگاه برگزار کنیم.

کد خبر 1259363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha