فعالیت بیش از ۴ هزار بسیجی در سطح از « افطار تا سحر» در یزد

زارع کمالی از ساخت منازل محرومان در ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۴ هزار بسیجی در طرح « از افطار تا سحر » خبر داد.

حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به ویزه برنامه های نوروزی بسیج و سپاه استان گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با ستاد تسهیلات نوروزی اقداماتی را سپاه الغدیر استان با همکاری بسیج در راستای کمک به سفر انجام داده است.

 

وی افزود: از جمله این اقدامات شامل کارهای فرهنگی و تربیتی در نوروزگاه های استان با به کارگیری بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان استان یزد بوده است.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: کمک به کاهش تصادفات در سطح استان با به کار گیری بیش از 200 نفر در قالب 30 اکیپ نیز از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

 

زارع کمالی گفت: خدمات رسانی در قالب محرومیت زدایی از جمله اقدامات دیگر ما در ایام نوروز است که در سطح «از افطار تا سحر» تعداد 4 هزار نفر از بسیجیان در حال ساخت منازل محرومان هستند.

 

وی بیان کرد: در این طرح بسیحیان از زمان افطار تا سحر برخی از منازل هدف و محرومان را با حضور استادان بنا می سازند و برای تکمیل این منازل همکاری و همراهی می کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین در این راستا توزیع بسته های معیشتی را نیز دنبال کرده ایم که قبل از سال تحویل انجام دادیم و نیمه ماه مبارک رمضان نیز قرار است بیش از 30 هزار بسته معیشتی بین محرومان توزیع شود.

 

 

کد خبر 1259371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha