نگاه عالمانه، مدیرانه و مدبرانه لازمه مهار آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام هاشمی، آسیب های اجتماعی را نوعی تورم خواند که باید مهار شود و گفت: مهار این آسیب ها نیازمند نگاه عالمانه، مدیرانه و مدبرانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(9فروردین)، در نشست تبیین و بررسی برنامه های همایش ملی مسائل اجتماعی ایران، چالش ها و راهکار ها که در اداره کل بهزیستی استان که با حضور مسئولان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حلول بهار طبیعت و بهار رمضان اظهارداشت: شناسایی و مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه ضروری است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نگاه مددکاری در راستای تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی افزود: در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی ارائه راهکارها در درجه اول امری مهم و ضروری است.

 

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد:  شعار سال مهار تورم است، یکی از تورم های ما همان آسیب های جامعه است.

 

حجت الاسلام هاشمی تأکید کرد: آسیب هم یک نوعی تورم بوده و باید مهار شود و در این راستا مدیریت جهادی و برنامه ریزی ضروری است.

 

وی با اشاره به اهتمام مجموعه ها برای رفع آسیب های اجتماعی، اظهارکرد: نگاه عالمانه، مدیرانه و مدبرانه برای رفع آسیب های اجتماعی و مقابله با آنها ضروری است.

کد خبر 1259385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha