مساجد اصفهان به مسافران خدمات رسانی می کنند

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام نوروز۶۰ مسجد اصفهان به مسافران خدمات رسانی می کنند.

«مریم امینی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان ایام نوروز اظهارداشت: مساجد یکی از مهمترین مراکز ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در این ایام هستند که تشکل های فرهنگی این مراکز فعالیت می کنند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: مساجد اصفهان یکی از مکان های مهم ارائه خدمات به مسافران برای استراحت، نماز، عبادت و آشنایی با نصف جهان است.

 

وی ادامه داد: 60 مسجد اصفهان فعالیت خود را برای ارائه خدمات به مسافران به صورت ویژه اعلام کرده اند که در تمامی نقاط شهر این مراکز وجود داشته و با تابلویی با عنوان میزبان مسافر مشخص شده اند.

به گفته امینی این طرح با عنوان «گنبد‌های فیروزه‌ای به استقبال نوروز و ماه خدا» اجرا می شود که در نرم افزار گردشگری اصفهان من قابل شناسایی می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: تشکل های فرهنگی مساجد از جمله کانون های فرهنگی و هنری در اداره این طرح همکاری دارند و خدمات به مسافران و مهمانان عرضه می کنند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان یادآورشد: امکانات لازم برای مسافران در این مساجد فراهم شده و ارائه فعالیت های فرهنگی هم انجام می شود.

 

وی گفت: تعدادی از مساجد مجری این طرح ایستگاه مشاوره و خدمات فرهنگی نیز برپا کرده و همشهریان هم می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

امینی اضافه کرد: فعالیت این دسته از مساجد تا ساعت 22 ادامه داشته و در وقت نماز و افطار آب جوش هم توزیع می شود.

 

کد خبر 1259404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha