دشمنان درجنگ ترکیبی با شکست مواجه شدند

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه دشمنان در سال گذشته در یک جنگ ترکیبی تلاش کردند گروه‌های مختلف مردم را در برابر نظام، انقلاب و رهبری قرار دهند گفت: خوشبختانه در طراحی‌های خود با شکست مواجه شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و نیز ماه مبارک رمضان به فرصت‌های بی‌نظیر ماه میهمانی خدا برای خودسازی و دستیابی به کمال اشاره  و اظهارامیدواری کرد: پیش از آنکه ماه مبارک رمضان به پایان برسد، مورد رحمت و مغفرت خداوند متعال قرار بگیریم.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت شأن و منزلت معلمان و فرهنگیان در تمام برنامه‌ها ادامه داد: دشمنان در سال گذشته در یک جنگ ترکیبی تلاش کردند گروه‌های مختلف مردم را در برابر نظام، انقلاب و رهبری قرار دهند که خوشبختانه در طراحی‌های خود با شکست مواجه شدند اما متاسفانه در روزهای پایانی سال شاهد آن بودیم که نسبت به معلمان عزیز بی‌توجهی شد.

 

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه معلمان یکی از اقشار زحمتکش و فرهیخته جامعه هستند، افزود: اینکه حقوق عادی معلمان و فرهنگیان یا بخشی از آن در آخرین ساعات روز پایانی سال، آن هم با سر و صدا و تبلیغات پرداخت شود پذیرفتنی و منطقی نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ابراز تاسف از سوء مدیریت صورت گرفته در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان گفت: مسئولان امر بویژه مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان باید نسبت به اتفاقات اخیر بطور دقیق شفاف‌سازی کنند تا زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.

 

وی تصریح کرد: نمی‌توان پذیرفت این سوءمدیریت ها، امری اتفاقی و تصادفی بوده باشد چراکه دولت سیزدهم نشان داده است نسبت به حقوق معلمان و فرهنگیان اهتمام ویژه‌ای دارد.

 

حجت‌الاسلام مطیعی خاطرنشان کرد: مسئولان امر بگونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنند که در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

کد خبر 1259452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha