توزیع ۳ هزار  بسته حمایتی در طرح "سفره‌های ماه امید" کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از توزیع ۳ هزار بسته حمایتی ویژه نیازمندان در قالب طرح "سفره‌های ماه امید" در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام‌ ماه مبارک رمضان در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان، طرح "سفره‌های ماه امید" در کاشان اجرا شد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: در قالب این طرح ، ۳ هزار بسته حمایتی جهت توزیع در بین نیازمندان کاشانیتهیه شده است.

 

اکبری ادامه داد: بسته‌های حمایتی ویژه ولی نعمتان ما در این شهرستان همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع) تا ایام شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر توزیع می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه در مرحله اول طرح سفره‌های ماه امید سه هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان در نظر گرفته شده است، افزود: تمامی خیران و آحاد مردم نوع‌دوست در شهرستان کاشان می‌توانند در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

 

وی در تشریح نحوه مشارکت در این طرح حمایتی ویژه نیازمندان شهرستان کاشان گفت: شهروندان جهت مشارکت در طرح سفره‌های ماه امید می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 5041727010434882 به نام جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان واریز کنند.

 

اکبری با بیان اینکه این طرح در طول سال ادامه دارد، تصریح کرد: شناسایی واجدان شرایط در این طرح از طریق نهادهای مربوطه و با کمک قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان کاشان صورت می‌پذیرد.

کد خبر 1259477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha