اولین جشنواره قصه و داستان سرداران شهید فاریاب استانی برگزار می‌شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: اولین جشنواره قصه و داستان سرداران شهید فاریاب ( حسین تاجیک و موسی یوسف زاده) به صورت استانی برگزار می‌شود.

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اولین جشنواره قصه و داستان سرداران شهید فاریاب ( حسین تاجیک و موسی یوسف زاده) به صورت استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که جشنواره در ۲ بخش برگزار می‌شود، افزود: آثار ارسالی باید در محورهای ایثار و شهادت و آسیب های اجتماعی با موضوع حجاب و عفاف، طلاق، اعتیاد و .. باشد.

وی با بیان این مطلب که جشنواره قصه و داستان سرداران شهید فاریاب بخش ویژه ای دارد، ابراز کرد: نقش حاج قاسم سلیمانی در تامین امنیت جنوب کرمان بخش ویژه این جشنواره است.

مسلمی مهنی اظهار کرد: فراخوان جشنواره قصه و داستان سرداران شهید فاریاب از امروز شروع شده و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که آثار باید به دبیرخانه جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاریاب تحویل شوند، عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگان در نیمه دوم اردیبهشت ماه در شهرستان فاریاب برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره قصه و داستان سرداران شهید فاریاب با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری موسسه قرآن و عترت گنجینه نور هدایت جیرفت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاریاب برگزار می‌شود.

کد خبر 1259502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha