یوم الله ۱۲ فروردین ؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام عبدی،گفت: در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

 حجت الاسلام مهدی عبدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۲ فروزدین  روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است، گفت: یوم الله ۱۲ فروردین » ؛ ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدتهای استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر ، بی نظیر دانست به طوری که تا هم اکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در کشوری از کشورهای منطقه و جهان اتفاق نیفتاده است. . 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با رأی ۹۸/۲درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲۵۰۰ سال نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد. به همین دلیل پس از آن، این روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند. همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را که کتاب وحی آن را نوید می دهد.

 

حجت الاسلام عبدی، تصریح کرد:  « یوم الله دوازدهم فروردین » ؛ طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم سالاری دینی است ؛ پدیده ای نوظهور در عرصه اداره و مدیریت جوامع بشری که با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی ، سیاسی و دیپلماتیک مورد اقبال عمومی جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه قرار گرفته و امروزه به وضوح آثار و برکات آن ، قابل احصاء و مشاهده برای دوست و دشمن است .

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: اکنون  پس از عبور از گردنه های سخت تاریخی ، بشریت به ویژه کشورها و ملت های اسلامی در پیج ، بزرگ و بسیار مهم و حساس و تعیین کننده تاریخی قرار گرفته که ملت های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی ، بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام تر از تمامی موانع با موفقیت عبور کرده و با وحدت ، اتحاد و همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان در داخل کشور و ملت ها و دولت های اسلامی در خارج از کشور ، در برابر هجمه های وحشیانه زور رگویان و استکبار جهانی ایستادگی کرده و از صراط مستقیم انقلاب و اسلام خارج نشویم .

 

وی گفت: ۱۲ فروردین، روز به ثمرنشستن خون شهیدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفین روز آغاز حکومت دینی به انتخاب مردم است. 

کد خبر 1259644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha