۱۸ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان مراسم سوگواری وفات حضرت خدیجه(س)

حجت الاسلام رحیمی گفت: مراسم سوگواری و عزاداری سالروز وفات حضرت خدیجه (س) در ۱۸ بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین رحیمی-معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه است چرا که در وجود ایشان ارزش ها و کمالات انسانی فراوان بوده است. 

 

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: در این راستا ۱۸ بقعه متبرکه شاخص خراسان جنوبی میزبان مراسم بزرگداشت سالروز وفات این بانوی بزرگوار هستند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: مراسم سوگواری و عزاداری سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در بقاع متبرکه شهرهای بیرجند، خوسف، سرایان، بشرویه، فردوس، طبس، نهبندان و قاین و خضری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: این بقاع متبرکه در شب و روز وفات حضرت خدیجه(س) اجرای برنامه های مختلفی از جمله تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) را در دستور کار دارند.

 

وی در پایان گفت: این مراسم در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در ضیافت الهی در بقاع متبرکه در حال اجرا است و تمامی بقاع متبرکه استان میزبان عاشقان و دلباختگان اهل بیت (ع) در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هستند.

 

 

کد خبر 1259659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha