برگزاری بیش از ۲۵ برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم

شعبانی از برگزاری بیش از ۲۵ برنامه فرهنگی، ادبی و هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم خبر داد.

حسن شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم گفت: هنر به عنوان یک شیوه بیان، بهترین و مؤثرترین شیوه انتقال مفاهیم انقلابی و اسلامی است.

 

فرماندار ویژه جهرم هنر برگرفته از مضامین اسلامی و در خدمت اهداف عالی انقلاب اسلامی را از ویژگی های هنر اسلامی برشمرد و افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی و آماده‌ سازی جهان برای عرصه ظهور حضرت حجت (عج) است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم، شهید مسترشد را شهید شاخص هنرمند شهرستان جهرم اعلام کرد و بیان کرد: هنر باید جهت داشته باشد و مسیر صحیح و درست را به مخاطب معرفی کند.

 

وی با اشاره به اینکه هنرمند با زبان هنر که زبان تاثیر گذاری است، باید حق را بیان‌ و ارزش ها را تبلیغ کند، ادامه داد: از ظرفیت همه هنرمندان دلسوز شهرستان جهرم در همه مسائل استفاده شود و اعضای این ستاد تولید محتوا در فضای مجازی را در اولویت خود قرار دهند. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان بر لزوم مشارکت و کمک ادارات برای برگزاری باشکوه این هفته در جهرم تاکید کرد و گفت: بیش از ۲۵ عنوان برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم برگزار می شود.  

 

هفته هنر انقلاب اسلامی در سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود.

کد خبر 1259674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha