جشن میلاد امام حسن مجتبی(س) در مساجد زنجان برگزار می شود

به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، که مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان است ویژه مراسم جشنی در مساجد زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، پانزدهم ماه مبارک رمضان، مصادف با سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) است و به همین مناسبت ویژه مراسم جشنی با حضور روزه داران و نمازگزاران در برخی از مساجد زنجان اجرا می شود.

 

به همین منظور کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ویژه مراسم جشنی را روز چهارشنبه 16 فروردین ماه به همراه احسان افطاری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می کند.

 

در مسجد امام حسن مجتبی(ع) همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اقامه نماز صبح به همراه قرائت دعای عهد، نماز ظهر و عصر با جزء خوانی قرآن کریم و نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی محمدی با موضوع چهره های محبوب و منفور در قرآن کریم اقامه می شود.

 

همچنین مراسم شهادت امام علی(ع) و احیاء شب های قدر در این مسجد با احسان افطاری با حضور روزه داران و عزاداران برگزار خواهد شد.

 

در تکیه اکبریه زنجان نیز به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری خیمه زنجان مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام رضاخانی و مولودی خوانی مهدی رسولی و جلیل محمدی روز چهارشنبه ساعت 20 برگزار می شود.

 

مراسم جشنی به همین مناسبت جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۲۰ در حسینیه موسی بن جعفر زنجان به همت هیئت منتظران صاحب الزمان(عج) با مولودی خوانی کربلایی یداله ایمانی و رسول تاران برپا خواهد شد.

کد خبر 1259852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha